طراحی و تولید استند

تولید و ساخت استندهای ایستاده، رومیزی و فلزی

طراحی و تولید استند

تولید و ساخت استندهای ایستاده، رومیزی و فلزی

درباره‌ی فیت

شرکت فیت در سال 1388 کار خود را با طراحی و ساخت دکوراسیون فروشگاهی آغاز نمود. در طی 4 سال این مجموعه افتخار همکاری با برندهای معتبری مانند سونی و کن وود را داشته است. در سال 1392 این مجموعه به صورت تخصصی و با استفاده از تجارب پیشین، تمرکز خود را بر طراحی و تولید استندهای نمایش محصول قرار داد.

این مجموعه با بهره گیری از ماشین‌آلات تخصصی حوزه چوب و آکریلیک اقدام به تولیدات استندهای مختلفی از جمله استند ایستاده، رومیزی، کاست، فلور، آرشیپل، پالت و … با استفاده از مواد اولیه MDF و آکریلیک می‌نماید.

کیفیت عالی، قیمت مناسب، طراحی خلاقانه و خدمات پس از فروش از مهم ترین ارزش‌های سازمانی مجموعه فیت است. تیم فیت همواره تلاش می‌کند تا با تولید و ارائه استندهایی با کیفیت، زیبا و با بسته بندی مناسب به شرکت ها کمک نماید تا تبلیغات موثری در نقاط فروش خود داشته باشند. همچنین انتخاب بهینه فرآیندهای تولید باعث شده است تا ساخت استندها در کنار کیفیت و سرعت بالای تولید، از نظر اقتصادی متناسب با بودجه تبلیغاتی شرکت‌ها باشند.

کارخانه مجموعه فیت هم اکنون در استان تهران و در شهرک صنعتی نصیرآّباد در فضایی بالغ بر 1000 متر مربع مستقر است و استندهای تولیدی این مجموعه بسته به سفارش مشتریان به سرتاسر نقاط ایران ارسال می گردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد